Bivše gamovke: Ana Juračić

 

Ana Juračić (privatna fotografija)

Ana Juračić naša je uspješna bivša učenica. Gostovala je 2017. u GAM-u te na Danu škole upoznala tadašnje učenike s lovom na uragane. I ovom se prigodom, nekoliko godina kasnije, rado odazvala našemu pozivu. Prisjetila se školskih dana, buđenja interesa za sadašnje zanimanje te omiljenih junakinja i autorica.

O GAM-u

– Moja su sjećanja vrlo pozitivna. Te četiri godine pomogle su mi u pripremi za daljnje školovanje i karijeru. Pokušavam pratiti što se događa trenutno u školi i drago mi je kada vidim da su učenici još uvijek uspješni. Ostala sam u kontaktu s nekoliko školskih kolega.

O buđenju interesa za sadašnje zanimanje

– Već od osnovne škole znala sam da se želim baviti znanošću – fizikom ili matematikom; ali odabir meteorologije došao je krajem srednje škole. Moram priznati da nisam znala da je to dio fizike, jer se to u školi uči na geografiji. Nasreću, baš mi je profesor geografije ukazao na činjenicu da se to radi na (geo)fizici na PMF-u.

Ana Juračić
(privatna fotografija)

Poistovjećivanje s književnom ili filmskom junakinjom

– Mogu se poistovjetiti s Hermionom Granger iz „Harryja Pottera“ zbog načina na koji pristupa učenju. 😊 U TV svijetu zanimljive su mi kapetanica i glavna inženjerka iz „Star Treka: Voyager“, jer su tada bile rijetke žene na tim pozicijama u popularnoj kulturi.

Osobito važne knjige

– Zanimljiva su mi djela Arthura C. Clarkea i Isaaca Asimova, jer obrađuju temu budućnosti čovječanstva.

Drage književnice

– Književnice koje su mi drage dolaze iz raznih područja: Ivana Brlić-Mažuranić, Marija Jurić Zagorka i J. K. Rowling.


MOHOgenijalke

Popularni postovi s ovog bloga

Nastavnice Ana Buchberger Đaković, Doris Žibert i Biljana Valentin-Ban (o uspjesima, književnicama i genijalnim junakinjama)

Rezultati ankete o Mariji Jurić Zagorki

Sudjelovanje učenika 4.3 u projektu Genijalke iz romana