Šahistica Lara Desnica

Lara Desnica učenica je 4.5 razreda. Nagrađivana je šahistica koja voli čitati psihološke i pustolovne romane. Prošle je školske godine u okviru našega projekta GAMbit s kolegom Gabrijelom Mažuranom održala predavanje „Od početničkih šahovskih poteza do književnosti“. Odazvala se našemu pozivu te pripremila kratak tekst o svojim uspjesima i omiljenim knjigama.


Lara Desnica (GAM)

 

S pet godina tata me naučio osnove šaha i zainteresirao za ovu igru. U slobodno vrijeme često sam igrala šah sa starijom sestrom i povremeno sudjelovala na lokalnim turnirima. S 11 godina počela sam trenirati u šahovskim klubovima „Draga“ i „Krk“ s trenerom Ivanom Mandekićem. Od najvažnijih uspjeha izdvojila bih 3. mjesto na Pojedinačnom prvenstvu RH za kadetkinje do 13 godina i 2. mjesto do 15 godina. Također sam ostvarila brojne uspjehe na županijskoj razini od kojih bih izdvojila 1. mjesta do 11, 13 i 19 godina. Na ekipnom prvenstvu RH – 1. Hrvatska liga za žene (2019.) bila sam članica ekipe ŠK „Draga“ koja je osvojila 1. mjesto. Prošle godine u našoj školi prvi je put formirana školska šahovska ekipa te smo osvojili 1. mjesto u županiji, a 5. u državi.

U slobodno vrijeme volim i čitati, uglavnom psihološke i pustolovne romane. Omiljena mi je autorica J. K. Rowling, a lik Hermione iz serijala „Harry Potter“ jedna mi je od dražih književnih junakinja. Od djela šahovske tematike najviše mi se svidjela Zweigova „Šahovska novela“.

 

Lara Desnica


MOHOgenijalke

Popularni postovi s ovog bloga

Nastavnice Ana Buchberger Đaković, Doris Žibert i Biljana Valentin-Ban (o uspjesima, književnicama i genijalnim junakinjama)

Rezultati ankete o Mariji Jurić Zagorki

Sudjelovanje učenika 4.3 u projektu Genijalke iz romana