Bivše gamovke: Marija Šavko (Đudarić)

Marija Šavko (Đudarić) trenerica je i članica uprave u Klubu sinkroniziranog plivanja „Primorje Aqua Maris“. Bivša gamovka objasnit će nam zašto voli „Bal na vodi“ i kako je je privukla knjiga „Sofijin svijet“.


Marija Šavko (privatna fotografija)

O GAM-u

– Za našu školu vežu me lijepe uspomene tih školskih dana. Iako je bilo zahtjevno, sve smo to prošli s veseljem i dobrim odnosima između učenika i profesora. S obzirom na to da sam se cijelo vrijeme srednje škole bavila sportom, svi su imali mnogo razumijevanja za prilagodbu ispitivanja i izostanke s nastave. Ono što je najvrjednije iz tih dana, ostali su trajni  prijatelji, s nekima od njih u svakodnevnom sam kontaktu.  Pratim i danas rad i uspjehe škole, a iznimno sam ponosna na naše plivačice koje nastavljaju mojim stopama.

Nakon GAM-a

– Nakon završene škole upisala sam Ekonomski fakultet. Znanje stečeno u GAM-u olakšalo mi je cijeli period fakulteta, pa sam tako na trećoj godini upisala paralelno i stručni studij za izobrazbu trenera. Jedno vrijeme paralelno sam radila i ekonomski i trenerski posao, no na kraju je prevladala ljubav prema vodi i do danas ostajem na bazenu kao trenerica i članica uprave u Klubu sinkroniziranog plivanja Primorje Aqua Maris.

O uzorima

– Esther Williams, američka plivačica koja je postala popularna holivudska zvijezda nakon snimanja filma „Bal na vodi“. Ona je bila uzor svim našim sinkro plivačicama, pa tako i meni. Iako je današnji sport otišao jako daleko od tih početaka, ipak nam je to na neki način ostalo urezano kao početak. Spoj glazbe, plesa i umjetnosti. Godine 2009., u suradnji  s HNK-om Ivana pl. Zajca, radili smo zajedničku produkciju na zatvaranju Riječkih ljetnih noći, pod imenom „Bal na vodi“. Svi smo se nakratko vratili u prošlost.

O knjigama

Prva ozbiljnija knjiga koju sam pročitala bila je „Sofijin svijet“, puna novih spoznaja, a lagana za čitanje. Danas puno čitam stručnu literaturu vezano za sport, plivanje, ali ljeti se uvijek nađe po nekoliko romana na mom noćnom ormariću.

 

MOHOgenijalke

Popularni postovi s ovog bloga

Nastavnice Ana Buchberger Đaković, Doris Žibert i Biljana Valentin-Ban (o uspjesima, književnicama i genijalnim junakinjama)

Rezultati ankete o Mariji Jurić Zagorki

Sudjelovanje učenika 4.3 u projektu Genijalke iz romana