Glumica Berislava Srna Grgurić

Berislava Srna Grgurić (1.1) naša je ovogodišnja predstavnica na državnoj razini LiDraNa. U Vodicama je izvela monolog iz Krležina djela „U agoniji“, koji je marljivo pripremala nekoliko mjeseci. Nastojali smo saznati kako se osjeća na pozornici, što voli čitati te kako se provela u Vodicama.


Berislava Srna Grgurić na pozornici


Jesi li se dugo spremala za Lidrano?

– Da, poprilično jesam. Puna tri mjeseca, no vjerujem kako bi mi bez profesora Krapića trebalo i duže.

Kada si se zainteresirala za književnost?

– Zapravo je krenulo samo od sebe još u ranijoj dobi. Tomu je doprinijela moja obitelj kojoj su knjige sastavni dio života.

Imaš li tremu na pozornici?                                

– Imam, naravno, uvijek je prisutna, a riješim je se tako da zamislim da sam sama i koncentriram se samo na ono što trebam izvesti i reći.

Jesi li ikada zaboravila monolog tijekom nastupa?

– Jesam, na priredbi za kraj osmoga razreda, srećom sam se izvukla.

Koja ti je najdraža autorica i zašto?

– Najdraža autorica mi je Elena Ferrante zato što me se dojmio njezin roman „Genijalna prijateljica“.

Imaš li najdražu junakinju, ako imaš, koja je i zašto?

– Zanimljivo mi je glumiti barunicu Castelli, uživjeti se u njezin lik, jer mi se kao glumici draže susretati s izazovnim likovima poput nje.


Berislava Srna Grgurić s glumicom Frankom Klarić

Što ti se najviše svidjelo na LiDraNu i kako ti je bilo u Vodicama?

– Najviše mi se svidjela komisija koja je iskreno i korektno govorila na svim razinama, onima koji su prošli, ali i onima koji nisu, što je dobro i što treba doraditi. Na državnoj sam se razini jako lijepo provela. Družila sam se s drugim učenicima i nastavnicima te mnogo toga naučila od drugih.

 

Tara Petrc (1.1)

Popularni postovi s ovog bloga

Nastavnice Ana Buchberger Đaković, Doris Žibert i Biljana Valentin-Ban (o uspjesima, književnicama i genijalnim junakinjama)

Rezultati ankete o Mariji Jurić Zagorki

Sudjelovanje učenika 4.3 u projektu Genijalke iz romana