Oskarovka Ana Miculinić

Ana Miculinić, učenica 4.1 razreda, paralelno pohađa dvije škole. Za uspjehe u Glazbenoj školi Ivana Matetića Ronjgova Rijeka primila je Oskar znanja. Pripremila je kratak tekst kojim će nas upoznati sa svojom glazbenom karijerom. Pri samome kraju otkrit će nam zašto joj je knjiga „Sve zbog dugog nosa“ osobito draga.


Ana Miculinić (privatna fotografija)

Glazbom sam se počela baviti s devet godina, kada sam krenula u glazbenu školu. Pod vodstvom profesora Maura Šestana počela sam se sve više zanimati za violončelo te sam svoje prvo iskustvo natjecanja stekla već s deset godina. Osmi razred osnovne, odnosno šesti razred glazbene škole bio je prekretnica u mom školovanju i njegovu daljnjem razvitku. U tom sam se razdoblju trebala odlučiti između profesionalnog bavljenja sportom ili glazbom. Nakon mnogih godina bavljenja karateom svoj sam put ipak odlučila usmjeriti prema glazbi. Nakon prve osvojene prve nagrade na međunarodnom natjecanju htjela sam se još više posvetiti vježbanju. Upisavši srednju glazbenu školu, shvatila sam kako volim posvećenost i disciplinu koju od mene zahtijeva sviranje instrumenta. Natjecanja su u meni budila motivaciju i na taj način stvarala prostor za napredak. Redovno usavršavanje na seminarima pomaže mi u realizaciji glazbenog programa. Seminari nude različite mogućnosti pa tako ove godine kao solist imam čast nastupati s Komornim orkestrom Slovenske filharmonije u Ljubljani. Oskar znanja nagrada je koja ima značajnu vrijednost za učenike i mentore te potvrđuje da se rad i trud cijene. Izvrsna knjiga koju često povezujem sa svojim područjem zanimanja je knjiga  „Sve zbog dugog nosa", autorice  Lilli Palmer, koja vrlo pouzdano predstavlja kako se nečiji život uslijed velikih uspjeha mijenja iz temelja te sa sobom donosi promjene osobnosti i karaktera. Naravno da različita iskustva mijenjaju čovjekovu svijest, no ostati autentičan lik u svojoj vlastitoj priči postignuće je koje treba gledati kao odraz čvrstoće i odlučnosti. Ono što bih htjela naglasiti jest da većina ljudi još uvijek navodi talent kao glavno sredstvo pomoću kojeg pojedinac dolazi na vrh. Talent je samo odlična predispozicija pri postizanju određenog cilja, no ono što je zaista ključno za čovjekov uspjeh jest red, rad i disciplina. Moja obitelj moja je najveća podrška i najviše zahvala dugujem svojoj mami koja me svojim primjerom, prepoznavši moje ambicije, usmjerava prema onome što jesam i što želim biti.

 

Ana Miculinić

MOHOgenijalke

Popularni postovi s ovog bloga

Nastavnice Ana Buchberger Đaković, Doris Žibert i Biljana Valentin-Ban (o uspjesima, književnicama i genijalnim junakinjama)

Rezultati ankete o Mariji Jurić Zagorki

Sudjelovanje učenika 4.3 u projektu Genijalke iz romana