Bivše gamovke: Vlatka Stanić

Vlatka Stanić direktorica je hotela Bonavia, koji se nalazi u našemu susjedstvu. Od bivše smo gamovke saznali kakva su njezina sjećanja na srednjoškolske dane, kako turisti doživljavaju našu školu te koje autorice i autore voli čitati.


Vlatka Stanić (GAM)

O GAM-u

– Uz GAM me vežu sjajne uspomene, pune druženja, lijepih trenutaka, odličnih nastavnika te prijateljstava koja i danas traju. Rado se sjetim tih dana. Kada bih ponovno morala birati srednju školu, vjerujem da bih svaki put odabrala upravo GAM. Redovito pratim Facebook stranicu škole i izuzetno sam ponosna na sve uspjehe škole i njezinih učenika!

O turizmu

– Tijekom srednje škole vidjela sam se prvenstveno u sociologiji i geografiji, a odabir zanimanja došao je kasnije. Široko znanje koje smo dobili u GAM-u otvaralo nam je mnoga vrata, no ljubav prema putovanjima i organizaciji usmjerili su me u diplomski studij menadžmenta u turizmu u Dubrovniku, poslijediplomski studij iz međunarodne ekonomije u Rijeci i susjedni hotel Bonaviju. Prijatelji iz škole me dandanas zezaju da se nisam baš puno makla od školskih klupa. :)

O suživotu turista i gamovaca

– Tada nam je hotel bio tek susjedna zgrada u koju bismo gledali dok bismo sjedili na prozorima pod odmorom. Danas ga gledam s neizmjernim poštovanjem. Hotel Bonavia Plava Laguna kultni je riječki hotel s tradicijom koja seže u davnu 1876. godinu te mi je izuzetna čast i zadovoljstvo biti na čelu takve institucije koja već gotovo 150 godina ugošćuje posjetitelje našeg grada. Hotel je operativan cijele godine te je suživot sa školom neobičan i simpatičan. Generalno mislim da blizina škole pruža našim gostima doživljaj stvarnog života u našem gradu. Školski koncerti uvijek izmame upite o tome je li u blizini škola, a sat zbora je prekrasan intermezzo u radnome danu. Uz glazbu i povremeni žamor tu i tamo doleti i pokoja lopta...

O književnim i filmskim junakinjama

Moram priznati da se rijetko poistovjećujem s junakinjama i junacima književnih i filmskih djela, no najdraža junakinja zasigurno mi je vještica Gila iz Periševe „Mladenke kostonoge“, ali i neobični likovi iz filmova Tima Burtona ili Wesa Andersona. Volim slojevite karaktere te se u ponekim crtama uvijek pronađem, ipak gledam ih kao likove koji mi otvaraju vrata u neka nova poimanja životnih puteva, shvaćanja i vrijednosti. S nekima se slažem, nekima pak čudim, ali putovanja na koja me povedu su ta koja me hrane, uče, inspiriraju i čine bogatijom.

Osobite knjige i autori

– U danima GAM-a najupečatljivije prizore upijala sam u djelima ruskog realizma, a svojevrsnu protutežu tražila sam u djelima Paula Coelha. Danas su mi najdraže stranice malih umjetničkih djela – španjolskog romana „Sjene vjetra“ Carlosa Ruiza Zafóna, čudesne „Mladenke kostonoge“ Želimira Periša, dirljive „Male smrti“ Ivane Sajko, ženskog klasika „Crveni šator“ Anite Diamant te bezvremenskih „Otac Goriot“ Honoréa de Balzaca i „Mali princ“ Antoinea de Saint Exuperyja. Tu su i jedriličarske avanture „Ocean i sam“ Šime Stipaničeva, kultna „Tri posleratna druga“ Đorđe Balaševića te ekspedicija „Polarni san“ Davora Rostuhara, koje su me povele na najuzbudljivija putovanja. Sigurno se tijekom godina našla i koja knjiga više, ali ove su knjige na mene ostavile neizbrisiv trag. Jako se veselim „Strahu od kupine“ Danijele Crljen.

 

MOHOgenijalke

Popularni postovi s ovog bloga

Nastavnice Ana Buchberger Đaković, Doris Žibert i Biljana Valentin-Ban (o uspjesima, književnicama i genijalnim junakinjama)

Rezultati ankete o Mariji Jurić Zagorki

Sudjelovanje učenika 4.3 u projektu Genijalke iz romana